Rehberlik Servisi olarak öğrencilerimizin duygusal, bilişsel ve sosyal gelişimini destekleyen bir politika içerisinde öğrencilerin takibini sağlayan gelişimsel ve önleyici rehberlik modelini esas almaktayız. Bu bakış açısıyla her öğrencinin kendini tanıyabilmesi, kendini kabul edebilmesi, problemleri çözebilme becerisi kazanabilmesi, sosyal ilişkiler kurabilmesi, psikolojik yönden sağlam bireyler olabilmesi için kendi yaş grubuna ve gelişim özelliklerine uygun çalışmalar yapılmaktadır. Tüm öğrencilere çözüm ve süreç odaklı yaklaşan rehberlik anlayışını esas alır. Bu doğrultuda, bütüncül bir temelle gelişimsel, önleyici, yönlendirici çalışmalarımız bireysel, sınıf ve grup düzeyinde olup, öğrenci-aile ve okul arasında iş birliğine dayanır. Öğrencilerimize Yönelik
Velilerimize Yönelik Veliler ile yakın ilişki içerisinde yer alarak (veli görüşmeleri) öğrenci gelişimini her alanda en üst düzeyde tutmak ana hedeftir.